Κυκλοφορία συλλεκτικών γραμματοσήμων για τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις Σύρου και Αμοργού

Tο Amorgos Trail Challenge αποκτά γραμματόσημο

  • Τρίτη, 30 Ιανουαρίου, 2018 - 06:15
  • /   Eνημέρωση: 30 Ιαν. 2018 - 22:00
  • /   Συντάκτης: Ελένη Λαμπράκη

Επτά μοναδικά φύλλα γραμματοσήμων με θέματα από το Amorgos Trail Challenge και το Syros Triathlon δημιουργήθηκαν από τη σειρά Προσωπικών Γραμματοσήμων των ΕΛΤΑ και τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση των δύο νησιών και των κορυφαίων τους αθλητικών διοργανώσεων.

Πρόκειται για μοναδικά φιλοτελικά συλλεκτικά αριθμημένα φύλλα γραμματοσήμων, με τα θέματα να αφορούν το 1ο Amorgos Trail Challenge που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο και την αναμνηστική φωτογραφία από το 2o Syros Triathlon του περασμένου Ιουνίου.

Όπως ανέφερε στην Κοινή Γνώμη, εκ μέρους της διοργάνωσης του Amorgos Trail, η Ιωάννα Συνοδινού, η δημιουργία αυτών των γραμματοσήμων αποτελεί αυτόβουλη ενέργεια και δωρεά ενός δρομέα, του Νίκου Σιδηρόπουλου, ο οποίος θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τους αγώνες στους οποίους έλαβε μέρος μαζί με το γιο του, ενώ όποιος ιδιώτης ή επιχείρηση επιθυμεί να τα αποκτήσει μπορεί να τα παραγγείλει μέσω της διοργάνωσης. “Η πρωτοβουλία ανήκει σε έναν άνθρωπο που κατάγεται από τη Σύρο όμως αγάπησε την Αμοργό” ανέφερε η κα Συνοδινού, χαρακτηρίζοντας την ενέργεια τον καλύτερο οιωνό για το 2ο Amorgos Trail Challenge, που θα πραγματοποιηθεί 19-20 Μαΐου και προς το παρόν είναι στο στάδιο της προετοιμασίας

Δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα των Κυκλάδων στη “βινιέτα”

Ο εμπνευστής της ιδέας και δρομέας, Νίκος Σιδηρόπουλος, με καταγωγή και δεσμούς από τη Σύρο, δήλωσε στην Κοινή Γνώμη ότι η ιδιότητά του διοικητικού υπαλλήλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων που κατέχει του έδωσε την ιδέα, μέσα από τη διαδικασία του Προσωπικού Γραμματοσήμου, να δημιουργήσει τα συγκεκριμένα γραμματόσημα. Όπως επεσήμανε, με αυτό τον τρόπο μπορεί ένας ιδιώτης ή μία εταιρεία να φιλοτεχνήσει κάποια γραμματόσημα αρκεί να πάρει μια φωτογραφία και να την τυπώσει επάνω σε μία “βινιέτα” με όποιο θέμα επιθυμεί.

“Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν πρόκειται για κάποιον ιδιώτη αλλά για δύο αθλητικά γεγονότα, ένα της Σύρου και ένα της Αμοργού” αναφέρει ο κ. Σιδηρόπουλος, με την επιλογή της Σύρου να γίνεται χάριν της καταγωγής του. Για να δημιουργηθούν τα συγκεκριμένα γραμματόσημα, ο ίδιος πήρε άδεια από τους δύο διοργανωτές ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το φωτογραφικό υλικό. “Αυτές τις φωτογραφίες, τις οποίες εγώ με πρωτοβουλία μου έκανα προσωπικό γραμματόσημο, αφορούν τις δύο διοργανώσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επισημαίνουμε ότι τα φύλλα προσωπικού γραμματοσήμου είναι μοναδικά και δεν πωλούνται στα ταχυδρομεία, έτσι ώστε όποιος ιδιώτης θέλει να τα αποκτήσει μπορεί να απευθυνθεί στους διοργανωτές και να ζητήσει να βγάλει όσα αντίγραφα θέλει” επισημαίνει ο κ. Σιδηρόπουλος, προσθέτοντας ότι η τιμή πώλησης των γραμματοσήμων από τις διοργανώσεις είναι η ίδια τιμή με την οποία θα αγοράσει η διοργάνωση τα γραμματόσημα από τα Ελληνικά ταχυδρομεία.

Συγκεκριμένα η τιμή για το φύλλο 5 γραμματοσήμων του γραμματοσήμου της Σύρου είναι 10 ευρώ και για το φύλλο του γραμματοσήμου της Αμοργού 8 ευρώ, “τιμές που είναι στην τιμολόγηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων”, αναφέρει ο κ. Σιδηρόπουλος, επισημαίνοντας ότι το κάθε γραμματόσημο είναι διπλό και όλες οι σειρές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αποστολές εσωτερικού, με αυτές της Αμοργού να καλύπτουν και αποστολές εξωτερικού.

Μοναδική εμπειρία αγώνων και στα δύο νησιά

Όταν ρωτήθηκε για το λόγο που τον ενέπνευσε να προχωρήσει στη συγκεκριμένη ενέργεια ο Νίκος Σιδηρόπουλος ανέφερε ότι παρά τη μεγάλη θητεία του σε τέτοιες διοργανώσεις, η εμπειρία του τόσο από το Syros Triathlon όσο και από το Amorgos Trail Challenge δε συγκρίνεται με καμία άλλη. “Έχω συμμετάσχει και στις δύο διοργανώσεις και μάλιστα στην Αμοργό έτρεξα τον αγώνα κι εγώ και ο γιος μου ο οποίος απεικονίζεται και στα γραμματόσημα. Είμαι δρομέας πολλά χρόνια και έχω συμμετάσχει σε 300 αγώνες σε όλη την Ελλάδα. Αυτό που έζησα όμως και στη γενέτειρά μου τη Σύρο με το Syros Triathlon, αλλά και στην Αμοργό με τη ζεστασιά των ανθρώπων, ήταν μοναδικό” δήλωσε στην Κοινή Γνώμη, χαρακτηρίζοντας τη διοργάνωση της Σύρου κορυφαίο γεγονός στην Ελλάδα μετά τον Διεθνή Μαραθώνιο της Αθήνας. “Οι άνθρωποι, προς τιμήν τους, δε μας άφησαν ούτε στιγμή να νιώσουμε ότι ήταν μια αρπαχτή, όπως έχουμε νιώσει σε άλλους αγώνες”, ανέφερε χαρακτηριστικά για τη διοργάνωση της Αμοργού, η οποία είχε σύμμαχο ένα χαρισματικό τοπίο, με την εμβληματική μονή της Παναγίας της Χοζοβιώτισσας που αντιστάθμιζε τη δύσκολη διαδρομή. “Θα χαρώ το Μάιο που θα ξαναγίνει αυτός ο αγώνας να έχει διπλό και τριπλό κόσμο από πέρυσι”, σχολίασε.

Ενέργειες με στόχο την παγκόσμια προβολή της χώρας

Η κίνηση έχει ήδη αποδώσει καρπούς καθώς, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει ο κ. Σιδηρόπουλος από τους διοργανωτές του Amorgos Trail Challenge, υπάρχει ήδη ενδιαφέρον των κατοίκων της Αμοργού να τα παραγγείλουν και να τα χρησιμοποιήσουν. “Τα έσοδα από την πώληση πάνε εξ’ ολοκλήρου στα ταχυδρομεία, δεν υπάρχει καμία οικονομική ενίσχυση στις διοργανώσεις. Δεν το κάναμε για εμπορικούς λόγους, παρά μόνο για να διαφημίσουμε τα δύο νησιά”, πρόσθεσε, τονίζοντας για ακόμα μία φορά ότι τα γραμματόσημα μπορούν να αποκτηθούν μόνο κατόπιν παραγγελίας από τις αθλητικές διοργανώσεις αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα απευθείας πώλησης απ’ τα πωλητήρια των ταχυδρομείων. Σημειώνει δε ότι ο παραλήπτης μαζί με τα γραμματόσημα θα λάβει και την απόδειξη αγοράς από το ταχυδρομείο.

Αναφορικά με τις καλοκαιρινές διοργανώσεις που έπονται σε Σύρο και Αμοργό, ο κ. Σιδηρόπουλος ανέφερε ότι όποιοι αθλητές θέλουν να φτιάξουν το ίδιο γραμματόσημο, μέσω αυτής της διαδικασίας θα τους ζητηθεί απλά μια υπεύθυνη δήλωση ότι επιτρέπουν στο ταχυδρομείο να πάρει τη φωτογραφία τους. “Ουσιαστικά αυτός είναι κι ο στόχος μας. Αν γίνεται και αν μπορέσουμε να έχουμε 10.000 παραγγελίες ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να δουν τον αθλητή ή τη διοργάνωση σε ένα προσωπικό γραμματόσημο, αυτό θα ήταν τιμή και για τα νησιά και για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να βγει προς τα έξω ένα προϊόν το οποίο είναι μοναδικό και μέχρι στιγμής δεν έχει αξιοποιηθεί σε επίπεδο διοργάνωσης”, δήλωσε χαρακτηρίζοντας τη διαδικασία διαφήμισης μίας διοργάνωσης μέσω προσωπικού γραμματοσήμου, ενέργεια με προβολή σε όλο τον κόσμο.

“Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, σε όλους τους νομούς, τρέχουνε τουλάχιστον 2.000 αγώνες, με περισσότερο από 200.000 δρομείς και κολυμβητές και δεν γνωρίζουνε ότι μπορούνε να έχουνε την ομορφιά του τόπου τους αποτυπωμένη σε ένα γραμματόσημο. Το ζητούμενο δεν είναι μόνο η Σύρος ή η Αμοργός, αλλά όλοι οι τόποι της Ελλάδας να μπορούνε να διαφημίζονται με αυτό τον τρόπο”, δήλωσε, ευχόμενος τα καλύτερα για τις φετινές διοργανώσεις.