Νέος γύρος συνελεύσεων
- Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2014 - 06:10
“Συνολικά αρνούνται και δε συναινούν” στην εφαρμογή του προγράμματος αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων τα μέλη του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σύρου, Τήνου και Μυκόνου, καλώντας την εκπαιδευτική κοινότητα να πραγματοποιήσει νέο γύρο συνελεύσεων ώστε να υπάρξει καθολική ενημέρωση για την πολιτική της κυβέρνησης στο χώρο της Παιδείας.
Με επιστολή που απέστειλαν τόσο προς την περιφερειακή διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, όσο και προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων μετά από σχετική απόφαση που έλαβαν σε γενική συνέλευση, ανακοινώνουν ότι προχωρούν σε μία σειρά από ενέργειες ώστε να οργανώσουν τη στάση τους απέναντι στην αυτοαξιολόγηση που όπως ισχυρίζονται υποβαθμίζει τη δημόσια Παιδεία.
Σε ετοιμότητα
Ειδικότερα, στο πλαίσιο των αποφάσεων της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου, προχθές, καθορίστηκαν και εξειδικεύθηκαν τα μέτρα και η δράση ενάντια στην αξιολόγηση για το επόμενο χρονικό διάστημα. Υλοποιώντας τις αποφάσεις του συλλόγου, των Γ. Σ. του και της ΔΟΕ τα μέλη τονίζουν, “Καλούμε σε γύρο έκτακτων γενικών συνελεύσεων για να καθορίσουμε συνολικά τη στάση μας ως σύλλογος την Παρασκευή 17/1 στη Σύρο, Τετάρτη 22/1 στη Μύκονο και Πέμπτη 23/1 στην Τήνο, ενημερώνουμε τους συλλόγους διδασκόντων των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων του συλλόγου μας για την αξιολόγηση και τις θέσεις του συλλόγου και του εκπαιδευτικού κινήματος, υλοποιούμε την απόφαση για συλλογή υπογραφών από κάθε σχολείο κάτω από την απόφαση του Δ.Σ της ΔΟΕ που θα αποσταλεί σε κάθε σχολική μονάδα με χρονικό ορίζοντα στη συλλογή των υπογραφών την 23η Ιανουαρίου 2014, ενημερώνουμε τους συλλόγους και την Ένωση Γονέων για τα αντιλαϊκά σχέδια της συγκυβέρνησης στο χώρο του σχολείου τόσο σε σχέση με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων όσο και σε σχέση με το νέο σχέδιο συγχωνεύσεων καταργήσεων σχολικών μονάδων και καταθέτουμε πρακτικό στους συλλόγους διδασκόντων για την απόρριψη του προγράμματος της “αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων”.
“Θα μπλοκάρουμε τα σχέδια”
Παράλληλα, στην επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς, ο Σύλλογος σημειώνει ότι η αντίθεση πρέπει να είναι μαζική και συνολική καθώς τα “χτυπήματα” από την πλευρά της κυβέρνησης έχουν στόχο “την προώθηση της διαθεσιμότητας, τη μισθολογική καθήλωση και την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης”.
Συγκεκριμένα, ο Σύλλογος αναφέρει, “Συναδέλφισσες / οι, παρά την κατηγορηματική άρνηση των εκπαιδευτικών να εμπλακούν στις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης –αξιολόγησης το υπουργείο Παιδείας επιμένει και προωθεί με νέα εγκύκλιο τις “Διαδικασίες εφαρμογής του θεσμού της Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το έτος 2013-2014”. Εμείς οι εκπαιδευτικοί που εδώ και τριάντα χρόνια υπερασπιζόμαστε ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο ουσιαστικής παιδείας για όλους, δηλώνουμε ότι συλλογικά αρνούμαστε και δε συναινούμε στην εφαρμογή ενός συστήματος που αποσκοπεί, στην μισθολογική και βαθμολογική μας καθήλωση, στη διαμόρφωση των δεξαμενών διαθεσιμότητας και στην απόλυση μας τελικά και στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη μορφωτική υποβάθμιση, τη συνεχή αύξηση της μαθητικής διαρροής και την ιδεολογική-εκπαιδευτική χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρούμε επιτακτική ανάγκη μέσα από συλλογικές διαδικασίες να αποτρέψουμε αυτή την περίοδο την επιβολή της αυτοαξιολόγησης και τη συγκρότηση των “ομάδων εργασίας” που προβλέπει η σχετική εγκύκλιος(1900089/Γ1/10/13). Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να μην εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή στις σχετικές “ομάδες εργασίας” και τους συλλόγους διδασκόντων να μη συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία”,
καθώς για κανέναν δεν είναι υποχρεωτική.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: "Λήψη μέτρων με στόχο την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς"
21 Αυγ. 2025 - 8:29 - Διορισμοί 8.823 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Ειδικής Αγωγής
20 Αυγ. 2025 - 16:30 - Αδειάζουν από φοιτητές τα ΑΕΙ - Πολλές κενές θέσεις
20 Αυγ. 2025 - 11:23 - Σαντορίνη: Δράση της Ένωσης Γονέων για τη στέγαση των εκπαιδευτικών
18 Αυγ. 2025 - 16:35 - Μία δομή προηγμένης τεχνολογίας
14 Αυγ. 2025 - 6:16