Βήματα εξέλιξης στην εξυπηρέτηση των πολιτών

  • Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου, 2014 - 06:10

Με βασικό στόχο την επέκταση των υπηρεσιών που παρέχουν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) στους πολίτες, μετά από πρωτοβουλία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, δημιουργήθηκαν τέσσερεις νέες υπηρεσίες οι οποίες θα παρέχονται online. Το σύνθημα τους είναι «Τη μία στιγμή το θέλεις, την άλλη το έχεις», με το οποίο το υπουργείο θέλει να δείξει την πρωτοποριακή εξέλιξη στην εξυπηρέτηση της κοινωνίας.

Οι τέσσερεις νέες υπηρεσίες αφορούν στη φορολογική ενημερότητα μέσω online αλλά και φυσικής παρουσίας. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να προσέλθει ο ενδιαφερόμενος με αποδεικτικό έγγραφο της ταυτότητας και της άμεσης συσχέτισης του ΑΦΜ του, που θα εισαχθεί στην εφαρμογή. Δίνεται πλέον η δυνατότητα άμεσης παροχής της ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ και βεβαίωσης οικοδομοτεχνικού έργου, των πιστοποιητικών δημοτολογίου τα οποία αφορούν βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας και οικογενειακής κατάστασης για τον ΟΓΑ και τέλος πιστοποιητικά ΝΑΤ που αφορούν στο ύψος των μηνιαίων αποδοχών κύριας και επικουρικής σύνταξης και συγκεντρωτικό εκκαθαριστικό σημείωμα εξαμήνου.

Από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη, και την υφυπουργό Εύη Χριστοφιλοπούλου, έγινε η παρουσίαση των νέων υπηρεσιών, παρόντος και του Σταύρου Μπένου, τον οποίο αποκαλούν ως «εμπνευστή και υλοποιητή του θεσμού των ΚΕΠ».

Υπερήφανος και συγκινημένος ο κ. Μπένος χαρακτήρισε τα ΚΕΠ ως «υποκαταστήματα του κράτους» και φάνηκε αισιόδοξος για τις συνεχόμενες βελτιώσεις των υπηρεσιών, θεωρώντας πώς θα υπάρξει μεγαλύτερη ηλεκτρονική και τεχνολογική βελτίωση. Ο Υπουργός με εμφανή την ικανοποίηση του, προτίμησε να μιλήσει με τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα και αναφερόμενος σε αριθμούς είπε πως ο μεγαλύτερος αριθμός πολιτών της χώρας έχει επισκεφτεί τα ΚΕΠ.

Ετικέτες: