Δήμος Σίφνου

Εκλογή προεδρείου και Οικονομικής Επιτροπής

  • Δευτέρα, 13 Μαρτίου, 2017 - 06:21
  • /   Eνημέρωση: 13 Μαρ. 2017 - 7:34

Την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017 συνήλθε σε ειδική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Σίφνου και ανέδειξε σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τα άρθρα 64 και 74 του Ν.3852/2010 τα μέλη  του Προεδρείου του και των μελών της Οικονομικής Επιτροπής για το διάστημα από τις 5.3.2017 έως και τις 31.8.2019.

Συγκεκριμένα εκλέχτηκαν ομόφωνα:
Πρόεδρος: Σούλης Κωνσταντίνος του Γεωργίου
Αντιπρόεδρος: Χρυσίνης Νικόλαος του Γεωργίου
Γραμματέας: Χρυσογέλου Χρυσούλα του Νικολάου

Τακτικά Μέλη της Οικονομικής Επιτροπής
⦁    Γεωργούλης Γεώργιος του Αποστόλου
⦁    Γεωργούλης Γεώργιος του Κωνσταντίνου
⦁    Διαρεμές Απόστολος του Νικολάου
⦁    Ποδενές Νικόλαος του Αντωνίου
⦁    Σταυριανός Γεώργιος του Ιωάννη
⦁    Φραντζή Ευγενία του Δημητρίου  

Αναπληρωματικά Μέλη της Οικονομικής Επιτροπής  
⦁    Γεροντής Ιωάννης του Δημητρίου
⦁    Κουκής Νικόλαος του Κωνσταντίνου
⦁    Λουκατάρης  Φραζέσκος του Κωνσταντίνου
⦁    Σανάκης Ιωάννης του Αντωνίου
⦁    Ψαθάς Βασίλειος του Φραγκιού  
   
Επίσης, με την υπ’ αρ. 5/2017 απόφαση Δημάρχου ορίστηκαν για το διάστημα από 1.3.2017 ως τις 31.8.2019 ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Σίφνου ο Γεώργιος Ι. Σταυριανός  και ο Νικόλαος Α. Ποδενές.

Στο Γεώργιο Ι. Σταυριανό ανατέθηκαν οι παρακάτω αρμοδιότητες:
-επίβλεψη και ευθύνη των Υπηρεσιών Ύδρευσης και Αποχέτευσης, καθώς και υπογραφή των εντολών για τις προμήθειες των υλικών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των έργων και εργασιών των υπηρεσιών αυτών,
-εποπτεία των Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων (σε αυτά περιλαμβάνονται και τα θέματα ηλεκτροφωτισμού οδών, πλατειών και λοιπών κοινόχρηστων χώρων, δημοτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων) και Συγκοινωνιών,

-εποπτεία και ευθύνη για τις παρουσίες, την τήρηση του ωραρίου, την ανάθεση εργασιών και τον έλεγχο της εργασίας του προσωπικού του Δήμου που εργάζεται στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του (Ύδρευσης – Αποχέτευσης, Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών),
-ευθύνη για την πρόοδο και την εκτέλεση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου,
-οργάνωση και σχεδιασμός της Πολιτικής Προστασίας,
-εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός επί των θεμάτων της Υπαίθριας Διαφήμισης, επί των θεμάτων Δημοτικής Περιουσίας και Προμηθειών, επί των θεμάτων που αφορούν στα αδέσποτα ζώα και όσων σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ. των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου, επί των θεμάτων Εξυπηρέτησης του Πολίτη και λειτουργίας του Κ.Ε.Π. του Δήμου Σίφνου,
-υπογραφή των πάσης φύσεως χρηματικών ενταλμάτων του Δήμου Σίφνου,
-συνεργασία με τα Συμβούλια της Δημοτικής Κοινότητας Απολλωνίας και της Τοπικής Κοινότητας Αρτεμώνα για την επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων που αφορούν στις αρμοδιότητές του.

Στο Νικόλαο Α. Ποδενέ ανατέθηκαν οι παρακάτω αρμοδιότητες:
-η λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας, καθώς και η υπογραφή των εντολών για τις προμήθειες των υλικών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των έργων και εργασιών της Υπηρεσίας αυτής,
-η επίβλεψη και ευθύνη των Υπηρεσιών Ανακύκλωσης, Κομποστοποίησης και Περιβάλλοντος (πλην Πολεοδομίας),
-η εποπτεία και ευθύνη για τη λειτουργία του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ), για τις παρουσίες, την τήρηση του ωραρίου, την ανάθεση εργασιών και τον έλεγχο της εργασίας του προσωπικού του Δήμου που εργάζεται στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του (Καθαριότητας – Ανακύκλωσης, Κομποστοποίησης και Περιβάλλοντος),
-η εποπτεία και διαχείριση των κοιμητηρίων,
-η καταγραφή και διαχείριση των θεμάτων καθημερινότητας των πολιτών,
-η συνεργασία με τα Συμβούλια της Δημοτικής Κοινότητας Απολλωνίας και της Τοπικής Κοινότητας Αρτεμώνα για την επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων που αφορούν στις αρμοδιότητές του.

Τέλος, με την υπ’ αρ. 7/2017 απόφαση Δημάρχου ορίστηκαν ως Εντεταλμένοι Σύμβουλοι -με δικαίωμα υπογραφής εγγράφων επί των αντίστοιχων αρμοδιοτήτων- Δημοτικοί  Σύμβουλοι της πλειοψηφίας όπως παρακάτω:

-Ο Απόστολος Ν. Διαρεμές για:
-την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων συντήρησης των δημοτικών οχημάτων, ελέγχου καλής λειτουργίας και διατήρησής τους σε άριστη και λειτουργική κατάσταση, αλλά και τη μέριμνα για την προμήθεια ανταλλακτικών, όταν απαιτείται.
-την εποπτεία και την ευθύνη για τη λειτουργία των μονάδων αφαλάτωσης,
-την εποπτεία και την ευθύνη για τις παρουσίες, την τήρηση του ωραρίου, την ανάθεση εργασιών και τον έλεγχο της εργασίας του προσωπικού του Δήμου που εργάζεται στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του (συντήρησης δημοτικών οχημάτων, λειτουργίας μονάδων αφαλάτωσης).

-Ο Κωνσταντίνος Γ. Σούλης για:
-την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Υγείας,
-την ευθύνη της λειτουργίας των Υπηρεσιών που στεγάζονται σε όλα τα Καταστήματα του Δήμου,
-τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού των γραφείων του Δήμου.

Ο Ιωάννης Α. Σανάκης του Αντωνίου για:
-την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων Γεωργίας, Κτηνοτροφίας, Αλιείας και λειτουργίας του Δημοτικού Σφαγείου.