Σεμινάρια επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών
- Τρίτη, 18 Απριλίου, 2017 - 12:14
Στο πλαίσιο της κατάρτισης των επαγγελματιών του τουριστικού τομέα, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διοργανώνει δύο εντατικά σεμινάρια σχετικά με την τεχνική της επικοινωνίας και την αντιμετώπιση πελατών.
Ειδικότερα, το πρώτο σεμινάριο με θέμα «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη και Πέμπτη 19-20 Απριλίου (16:00 – 20:00), στο Δημαρχείο (Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου).
Ακολουθεί το σεμινάριο με θέμα «ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ –ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ», το οποίο θα διεξαχθεί το Σάββατο 22 Απριλίου (17:00-21:00) και την Κυριακή 23 Απριλίου (11:30-15:30), στο Δημαρχείο.
Εισηγητής των σεμιναρίων, τα οποία θα υλοποιηθούν μέσω του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης ΙnfoΓνώση, θα είναι ο καθηγητής εμπορικών επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Βιέννης, Δρ Γιάννη Κριτσωτάκης.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Η Πάρος διεκδικεί την απόδοση του Τέλους Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση
13 Μαΐου. 2024 - 15:24 - Αντιπαράθεση με φόντο την καθαριότητα στη Σίφνο
13 Μαΐου. 2024 - 6:18 - Έντονες αντιδράσεις στην Άνδρο από την καταστροφή στον Τούρλο
13 Μαΐου. 2024 - 6:17 - ΕΑΣ Νάξου: Τα προβλήματα των παραγωγών στο Mega Σαββατοκύριακο
11 Μαΐου. 2024 - 10:57 - Η Σίφνος στοχεύει σε προσβάσιμες παραλίες για όλους
10 Μαΐου. 2024 - 6:18