Στις 25 Απριλίου η διενέργεια του διαγωνισμού για την εκποίηση του “ESC ISABEL”

Πρόσω ολοταχώς

Βασική παράμετρος για τον πλειοδότη, ο χρόνος που θα απαιτήσει για την απομάκρυνσή του από την προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων

Ξεκινούν οι διαδικασίες για την εκποίηση του φορτηγού πλοίου “ESC ISABEL” από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, καθώς έως και την Τετάρτη 24 Απριλίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους στο Πρωτόκολλο του Ταμείου.

Ο πρόεδρος, Γιώργος Βελισσαρίου, μιλώντας στην εφημερίδα, τόνισε ότι η εν λόγω διαδικασία που θα ακολουθηθεί προκειμένου να ελευθερωθεί η προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, είναι ο μοναδικός σύννομος “δρόμος” ώστε να υπάρξει αποτέλεσμα στο προσεχές χρονικό διάστημα.

Αν υπάρξει πλειοδότης, η απομάκρυνση θέμα χρόνου

Η κατώτατη τιμή που έχει καθοριστεί αναφορικά με την εκποίησή του ανέρχεται στις 970 χιλιάδες ευρώ χωρίς ΦΠΑ, σύμφωνα με όσα ο Γιώργος Βελισσαρίου. “Ξεκινούμε τη μόνη διαδικασία μέσω της οποίας μπορεί το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο να επιτύχει την απομάκρυνσή του από τη στιγμή που κάποιοι ανεύθυνα το οδήγησαν στο συγκεκριμένο σημείο” δήλωσε, προσθέτοντας ότι μέχρι στιγμής, “από τηλεφωνικές οχλήσεις, φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον για συμμετοχή στον πλειστηριασμό. Πιστεύω ότι θα υπάρξει ανταπόκριση. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι θα γίνει. Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά γιατί αν προχωρήσει ομαλά η διαδικασία και υπάρξει πλειοδότης λογικά θα είναι θέμα χρόνου να απομακρυνθεί το πλοίο”.

Όσο πιο σύντομα, τόσο καλύτερα

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, εξήγησε στη συνέχεια ότι, λόγω της καλοκαιρινής περιόδου η οποία πλησιάζει, βασική παράμετρος που θα ληφθεί υπόψιν στη διαδικασία ανάδειξης του πλειοδότη, εκτός από το προτεινόμενο χρηματικό ποσό, θα είναι και το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί ο ενδιαφερόμενος για να απομακρύνει το φορτηγό πλοίο. “Ένα σημαντικό κριτήριο που έχει συμπεριληφθεί στους όρους είναι και ο χρόνος απομάκρυνσης που θα δηλώσει κάποιος”, επεσήμανε, συμπληρώνοντας πως στην περίπτωση που “θα υπάρξει ισόποση οικονομική προσφορά, θα πλειοδοτήσει ο ενδιαφερόμενος που θα έχει δηλώσει το συντομότερο χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα απομακρυνθεί το πλοίο. Αυτή είναι σίγουρα μία σημαντική παράμετρος”, σχολίασε χαρακτηριστικά.

“Ορατοί” οι κίνδυνοι από την πολύμηνη παραμονή

Στη συνέχεια, ερωτηθείς ο ίδιος, αν ελλοχεύουν κίνδυνοι εξαιτίας της πολύμηνης παραμονής του στην προβλήτα, η οποία συνεπάγεται την ακινησία του για μεγάλο χρονικό διάστημα, ο κ. Βελισσαρίου, απάντησε: “Λόγω ακινησίας ένα πλοίο πάντοτε μπορεί να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα, πέραν της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που υπάρχει σε εκείνο το σημείο. Φυσικά πρέπει να αδειάσει η προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων. Εάν η παραμονή του, παραταθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, σίγουρα η παρουσία του εγκυμονεί κινδύνους”.

Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο πρόεδρος, επεσήμανε ότι, παρουσία έντονων καιρικών είναι ιδιαίτερα αυξημένος ο κίνδυνος να προκληθεί πρόβλημα. Κλείνοντας, ανέφερε: “Πριν από αρκετές ημέρες λόγω ισχυρών ανέμων είχαν σπάσει δύο, τρεις κάβοι. Πάντοτε υπάρχει κίνδυνος και γι αυτό θέλουμε να φύγει. Σκεφθείτε αν προκληθεί κάποια ζημιά στο λιμάνι τι πρόκειται να συμβεί”.