Αποδοχή πρότασης συνεργασίας με την Astra Airlines για τη διαφημιστική προώθηση της πρωτεύουσας των Κυκλάδων στο περιοδικό Betterfly και BetterflyPlus στην έκδοση της θερινής περιόδου

Η Σύρος “ταξιδεύει” στους προορισμούς της Astra

Θετική η απόφαση της Τουριστικής Επιτροπής με σκοπό την προβολή του νησιού

Τη δυνατότητα διαφημιστικής προβολής της πρωτεύουσας των Κυκλάδων στο περιοδικό Betterfly και BetterfyPlus που “ταξιδεύει” στους προορισμούς της Astra Airlines έχει ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, μετά και την αποδοχή της σχετικής πρότασης από την Τουριστική Επιτροπή, με σκοπό την προώθηση της Σύρου σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό.

Η απευθείας σύνδεση της Σύρου με τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα με τη Θεσσαλονίκη, ως φαίνεται ανοίγει μία επιπλέον ευκαιρία διαφημιστικής προβολής του νησιού, στο σύνολο των προορισμών, στους οποίους και ταξιδεύει η Astra Airlines τόσο στο πλαίσιο των τακτικών δρομολογίων της, όσο και στο πλαίσιο των εποχιακών γραμμών της.

Η πρόταση συνεργασίας με την εταιρεία και ειδικότερα η έγκριση του ποσού των 1.500 ευρώ για την κατοχύρωση διαφημιστικής καταχώρησης στην επόμενη έκδοση του Ιουνίου - Οκτωβρίου, προέκυψε από την πλευρά του περιοδικού που συνεργάζεται με την Astra προωθώντας τα αφιερώματα των διάφορων προορισμών που μπορούν να επισκεφθούν οι τουρίστες, στο πλαίσιο της δράσης “Ταξιδεύοντας με την Astra”.

H στάση της Τουριστικής Επιτροπής υπήρξε θετική με δεδομένο ότι το αφιέρωμα για τη Σύρο θα συμπεριληφθεί στο τεύχος της καλοκαιρινής σεζόν, σε μία προσπάθεια αφενός προώθησης του νησιού ως θερινού προορισμού κι αφετέρου ως τόπου, ο οποίος απολαμβάνει την απευθείας σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη.

Αξίζει να σημειωθεί πως, η αρμόδια Επιτροπή του Δήμου εισηγήθηκε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, στην χθεσινή συνεδρίασή του, προκειμένου να λάβει την οριστική απόφαση για τη διαφημιστική καταχώρηση στο περιοδικό Betterfly και BetterflyPlus του Flymagazine.

Πανελλαδική προώθηση και προβολή σε προορισμούς του εξωτερικού

Πιο αναλυτικά, στην πρόταση που κλήθηκε να εξετάσει η Τουριστική Επιτροπή κατέστη σαφές πως, “η Astra Airlines, η πρώτη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, με έδρα το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, έχει προγραμματίσει τις επόμενες εκδόσεις του περιοδικού (Flymagazine) με τον διακριτικό τίτλο Betterfly και BetterflyPlus για το 2017 ως εξής: Φεβρουάριος 2017 – Ιούνιος 2017 – Σεπτέμβριος 2017 – Δεκέμβριος 2017”. Σύμφωνα με όσα διευκρινίζονταν στην πρόταση για τον χαρακτήρα της διαφημιστικής προβολής που μπορεί να απολαύσει ένας προορισμός που αποδέχεται την συνεργασία, “To περιοδικό, όπως μπορεί καθένας να διαπιστώσει και από την τρέχουσα έκδοση, είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών (δίγλωσσο (ελληνικά – αγγλικά), πολυσέλιδο, με τιράζ που ανανεώνεται συνεχώς, με ιδιαίτερη αισθητική και ξεχωριστή θεματολογία που εστιάζει στους περισσότερους από τους προορισμούς της εταιρείας και όχι μόνο”. Στο περιεχόμενό του, περιλαμβάνοντα αφιερώματα “με χρηστικές πληροφορίες και δημοσιογραφικές παρουσιάσεις που ενδιαφέρουν όσους επισκέπτονται αυτούς τους προορισμούς” στους οποίους ταξιδεύει η Astra Airlines. Συγκεκριμένα, οι τακτικοί προορισμοί, στους οποίους οι επιβάτες έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν το περιοδικό κι ως εκ τούτου να πληροφορηθούν για κάθε τόπο που διαφημίζεται είναι από την Αθήνα προς Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Καστοριά, Κοζάνη και Κάλυμνο, ενώ επιπρόσθετα, έμφαση δίδεται και στους προορισμούς από Θεσσαλονίκη προς Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ηράκλειο, Λήμνο, Ικαρία, Σύρο και Βουκουρέστι – Ρωσία.

Στα ανωτέρω, έρχονται να προστεθούν επιπλέον γραμμές κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, ανάμεσα στους οποίους και αρκετές πόλεις του εξωτερικού, όπου και μπορεί να διαφημιστεί η Σύρος. Σύμφωνα με την πρόταση, “εποχιακά η Astra Airlines καλύπτει μία σειρά προορισμών τόσο στο εσωτερικό (Μύκονος, Σαντορίνη, Κάρπαθος, Κύθηρα, Πάτρα, Κεφαλονιά, Πάρο) όσο και στο εξωτερικό (Πράγα, Λονδίνο, Παρίσι, Ζυρίχη, Βιέννη, Βερολίνο, Μπρατισλάβα, Βουδαπέστη, Βουκουρέστι)”.

 

Διαφήμιση που απευθύνεται σε περισσότερους από 750.000 επιβάτες

Προκειμένου να ενημερώσει αναλυτικά την πλευρά του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, η διεύθυνση της έκδοσης του περιοδικού, κατέστησε ξεκάθαρο πως, η αναγνωσιμότητά του είναι δεδομένη από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών των δρομολογιακών γραμμών της Astra Airlines. Σύμφωνα με όσα επισημαίνονται χαρακτηριστικά, “Είναι αναμφισβήτητα δεδομένη η αναγνωσιμότητα του εντύπου αεροπορικής εταιρείας από το σύνολο σχεδόν των επιβατών που μετακινούνται με αυτήν”, η οποία “με βάση πρόσφατα στοιχεία, απευθύνεται σε περισσότερους από 750.000 επιβάτες, που μετακινούνται με την Astra Airlines”. Ως εκ τούτου, υπογραμμίζεται πως, “η προβολή μέσω αυτού προσλαμβάνει εκ των πραγμάτων ιδιαίτερες διαστάσεις, προφανώς εξυπηρετώντας την επιθυμητή ανταποδοτικότητα που είναι το ζητούμενο για κάθε φορέα ή επιχείρηση που το επιλέγει για να προβληθεί”. Κλείνοντας την επικοινωνία της, η διεύθυνση του περιοδικού, επισημαίνει πως, “Με αυτά τα δεδομένα εκτιμούμε ότι η παρουσία σας, αφενός δίνει μία ξεχωριστή βαρύτητα στο έντυπό μας κι αφετέρου λειτουργεί θετικά για την επικοινωνία σας, με ένα κοινό που στοχευμένα θέλετε να προσεγγίσετε. Ένα κοινό που καλύπτει αναμφισβήτητα ένα ευρύ κοινωνικό και ηλικιακό target group”.

Κρίνεται αναγκαίο να διευκρινισθεί, πως, το κόστος του αφιερώματος που εισηγείται η Τουριστική Επιτροπή καλύπτει τη διαφήμιση στη θέση “σαλόνι” του περιοδικού, που αποτελεί τις καλύτερες σελίδες του, οι οποίες συνηθίζεται να διαβάζονται πρώτες από τους αναγνώστες, κι εν προκειμένω, από το επιβατικό κοινό της Astra Airlines.