Ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης καλωσορίζει τους επισκέπτες, καταγράφοντας παράλληλα τις εντυπώσεις, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων

Ανταπόκριση... πασχαλινής εμπειρίας στη Σύρο

Διανομή έντυπου υλικού για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Πάσχα

Ευήκοα ώτα στις παρατηρήσεις, τις εντυπώσεις και τις προτάσεις των επισκεπτών αναφορικά με την πασχαλινή εμπειρία τους στη Σύρο τείνει ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, έχοντας ήδη μεριμνήσει για να περιέλθει στη διάθεσή τους κατάλληλο έντυπο υλικό, μέσω του οποίου παρέχεται η δυνατότητα να ενημερωθούν πλήρως, προκειμένου να αποστείλουν τη θέση τους αναφορικά με το διάστημα παραμονής τους στο νησί.

Η πρωτεύουσα των Κυκλάδων προσδοκώντας να καταγράψει υψηλότερη – συγκριτικά με πέρυσι – επισκεψιμότητα κατά τη φετινή πασχαλινή περίοδο, καταβάλλει συστηματικά προσπάθειες να προσελκύσει αλλά και να ικανοποιήσει το επισκέψιμο κοινό, το οποίο κι έχει ήδη αρχίσει να υποδέχεται, από την έναρξη της Μεγάλης Εβδομάδας.

Εκ μέρους του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, αλλά και των άμεσα κι έμμεσα εμπλεκομένων επιχειρηματιών με τον τουρισμό, έχει τεθεί ξεκάθαρα ο στόχος της παροχής ποιοτικών και υψηλών υπηρεσιών, στοίχημα που αναμένεται να διαπιστωθεί αν θα έχει επιτευχθεί, μέσω και της καταγραφής της άποψης των επισκεπτών, η οποία θα γνωστοποιηθεί μετά το πέρας της πασχαλινής περιόδου.

Συλλογική προσπάθεια για την καταγραφή των απόψεων των επισκεπτών

Ειδικότερα, άξια λόγου ενέργεια που προωθήθηκε εκ μέρους του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, αποτελεί η εκτύπωση και σταδιακή διανομή έντυπου ενημερωτικού φυλλαδίου, προκειμένου η Σύρος να γνωρίσει την εικόνα που ως νησί κι εν προκειμένω ως πασχαλινός προορισμός, παρουσιάζει προς του επισκέπτες. Πιο αναλυτικά, η δημοτική πλευρά προχώρησε στην εκτύπωση 7.000 φυλλαδίων, μέρος των οποίων δόθηκε στις ακτοπλοϊκές εταιρείες που εξυπηρετούν τις γραμμές της Σύρου, καθώς επίσης και στους ξενοδόχους και τους καταλυματίες, με σκοπό να διανεμηθούν στους επισκέπτες. Η Blue Star Ferries έχει στη διάθεσή της περί τα 2.500 φυλλάδια, η Hellenic Seaways περί τα 1.500, τα οποία και δίδονται στους επισκέπτες λίγο πριν την αποβίβασή τους στο νησί, ενώ περί τα 4.000 ενημερωτικά φυλλάδια έχουν περιέλθει στη διάθεση των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων, προκειμένου να παρέχονται στους επισκέπτες παράλληλα με την άφιξή τους στα καταλύματα.

Στο περιεχόμενό τους, πέραν του λιτού καλωσορίσματος που διατυπώνεται εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής, περιλαμβάνονται οι βασικές τηλεφωνικές γραμμές στις οποίες και μπορεί να απευθυνθεί ο κάθε επισκέπτης στην περίπτωση που έχει ανάγκη κάλυψης κάποιας έκτακτης, επείγουσας ή ιδιαίτερης ανάγκης του, ενώ επιπλέον, εκφράζεται η βούληση του Δήμου καθώς και των φορέων κι επιχειρηματιών του νησιού να καταγράψουν τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις των επισκεπτών. Συγκεκριμένα, η πασχαλινή εμπειρία των επισκεπτών κατά την παραμονή τους στη Σύρο δύναται να αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ακόλουθη διεύθυνση: tourism@syros-ermoupolis.gr.

Οι επιχειρηματίες να φανούν αντάξιοι της δυναμικής προώθησης

Η εν λόγω πρωτοβουλία που παίρνει σάρκα και οστά για πρώτη φορά στη Σύρο και μάλιστα οργανωμένα, έρχεται σε συνέχεια της σύσκεψης που είχε πραγματοποιηθεί μεταξύ εκπροσώπων του Δήμου και των εκπροσώπων των άμεσα εμπλεκομένων επιχειρηματιών με τον κλάδο του τουρισμού προ ημερών στο Δημαρχιακό Μέγαρο. Όπως είχε γνωστοποιηθεί κατόπιν της ολοκλήρωσής της, σκοπός είναι η - κατά το δυνατόν - ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών, ώστε η Σύρος να φανεί αντάξια των περιστάσεων, αλλά και της δυναμικής προώθησης και προβολής του νησιού, ως πασχαλινού προορισμού, στον οποίο μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης ιδιαίτερες και μοναδικές πασχαλινές διακοπές, με φόντο και το ξεχωριστό στοιχείο της συνύπαρξης των δύο δογμάτων, δηλαδή της Ορθόδοξης και της Καθολικής Εκκλησίας.

Σε σχετικό ρεπορτάζ της εφημερίδας δε, είχε εκφρασθεί εκ μέρους των προέδρων των Συλλόγων καταλυματιών, επιχειρήσεων εστίασης κλπ, η δέσμευσή τους για παροχή υψηλών υπηρεσιών, στην κατεύθυνση του να αποκομίσουν οι επισκέπτες τις καλύτερες εντυπώσεις και ει δυνατόν, να επιλέξουν μελλοντικά ξανά το νησί για τις διακοπές τους.

Άλλωστε, προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση κινήθηκε καθ΄ όλη τη διάρκεια του πρόσφατου χρονικού διαστήματος και μία δυναμική υπερ-προβολή της Σύρου ως κορυφαίου πασχαλινού προορισμού, τόσο μέσω της Marketing Greece σε συνεργασία και με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, όσο όμως και μέσω των social media, αλλά και των τηλεοπτικών αλλά κι έντυπων αφιερωμάτων σε πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς, εφημερίδες και θεματικά ένθετα, η οποία και πρέπει να μετουσιωθεί σε πολυεπίπεδο όφελος για τη Σύρο.