Οι κκ Αθ. Μάρκου και Δ. Γερογιάννης μιλούν για τις παρεμβάσεις που θα “κατοχυρώσουν” τη μεγαλύτερη πτήση στη Σύρο

Εφικτή δυνατότητα αμοιβαίου οφέλους

Με σαφείς δηλώσεις του υπεύθυνου πτητικών θεμάτων της Olympic Air, Αθανάσιου Μάρκου και του νέου διευθύνοντα συμβούλου, Δημήτρη Γερογιάννη κατέστη κατανοητό προς τους εκπροσώπους φορέων του νησιού, ότι συγκροτημένες ενέργειες και θετική πρόθεση είναι τα δύο προαπαιτούμενα που θα προσγειώνουν το μεγαλύτερο αεροσκάφος στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων.

Τα δύο πρόσωπα που μετέβησαν στο νησί την Παρασκευή και την Κυριακή, στο πλαίσιο των δύο πρώτων επιτυχημένων δρομολογίων του dash8 Q400 των 78 θέσεων, συζήτησαν με τους Γιάννη Ρούσσο (Επιμελητήριο Κυκλάδων) Γιάννη Δεκαβάλλα και Δημήτρη Ρούσσο (Δήμος Σύρου – Εμρούπολης), Δημήτρη Γρυπάρη (Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου), Μιχάλη Κωβαίο (ΔΕΔΔΗΕ) καθώς και με τον Ιάκωβο Αρβανίτη (Ένωση Ξενοδόχων) για τις “εφικτές παρεμβάσεις” που πρέπει να προωθηθούν, ώστε δίνοντας το “πράσινο φως” η ΥΠΑ, να μπορέσει να κερδίσει η Σύρος τη δυνατότητα δρομολόγησης μεγαλύτερου αεροπλάνου πριν την έναρξη της επόμενης θερινής περιόδου.

Η συνάντηση έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο, με τους κκ Μάρκου και Γερογιάννη να δηλώνουν ξεκάθαρα την πρόθεση της εταιρείας να πραγματοποιήσει ενέργειες που θα βελτιώσουν τις επιχειρησιακές δυνατότητες αεροδρομίων ανάμεσα στα οποία και της Σύρου, διαψεύδοντας αυτόματα τις “Κασσάνδρες” που κάνουν λόγο για ανέφικτους στόχους.

Σημειώνεται πως η αφαίρεση στύλων της ΔΕΗ και η “ταπείνωση” ενός λοφίσκου μοιάζουν πλέον εύκολη υπόθεση. Αξίζει να τονισθεί πως, οι άκρως θετικές εξελίξεις, οφείλονται σε ενέργειες προσώπων, τα οποία παρά τη διατήρηση χαμηλού προφίλ, έχουν συμβάλλει καταλυτικά προς την προαναφερθείσα κατεύθυνση που θα χαρίσει κυριολεκτικά “ανάσα” ζωής στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων.

Αθ. Μάρκου: Βελτίωση επιχειρησιακής κατάστασης αεροδρομίων

“Καταρχήν έχουμε το πράσινο φως από τη νέα διοίκηση να προχωρήσουμε και να κάνουμε οτιδήποτε είναι δυνατόν για να βελτιώσουμε την επιχειρησιακή κατάσταση ορισμένων αεροδρομίων” επεσήμανε αρχικά ο κ. Μάρκου, διευκρινίζοντας ότι το μοναδικό νησί στο οποίο δε θα προχωρήσουν σε παρέμβαση είναι η Πάρος, “στην οποία γίνεται ήδη ένα νέο αεροδρόμιο”. Άρα, “θα ακολουθήσουν η Σύρος, η Νάξος και άλλα μικρά νησιά”, σύμφωνα με όσα σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στις δύο πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν, ο ίδιος τόνισε ότι, “είναι πτήσεις επιβεβαίωσης και όχι δοκιμαστικές”, αφού “επιβεβαιώσαμε όσα οι μελέτες μας αναφέρουν”.

Μιλώντας μάλιστα για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να δρομολογηθούν κανονικά τα μεγαλύτερα αεροσκάφη, εξήγησε, “χρειάζονται κάποιες μικρές παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο, όπως να χαμηλώσει κάποιο εμπόδιο στη νότια πλευρά και να απομακρυνθούν κάποιες κολώνες της ΔΕΗ”, λέγοντας ότι, “Δεν είναι “πράγματα” μεγάλα, χρειάζεται συνεργασία με την ΥΠΑ, την οποία ευχαριστούμε καθώς μας είπε πως θα είναι στο πλευρό μας”.

Όσον αφορά στη στάση των τοπικών Αρχών, υποστήριξε ότι “πρέπει να γίνει ό,τι χρειάζεται για να επισπευσθούν τα πράγματα και να μας βρει το καλοκαίρι έτοιμους”, διασαφηνίζοντας ότι το κόστος των παρεμβάσεων δεν είναι ακόμη γνωστό, όμως στο άμεσο προσεχές διάστημα θα υπάρχουν στη διάθεση της νέας διοίκησης περισσότερα στοιχεία. “Από την ΥΠΑ εργάζονται για να γνωρίζουμε ακριβώς τί θα αποτυπώσουμε στη μελέτη”, πρόσθεσε, λέγοντας ταυτόχρονα, ότι στη συνέχεια “οι τεχνικές υπηρεσίες θα πρέπει να κάνουν εκτίμηση του έργου” σε επίπεδο χρόνου και οικονομικού κόστους.

Δ. Γερογιάννης: Αμοιβαίο όφελος και συνεργασία

Παράλληλα, ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης, ανέφερε ότι “Θέλουμε να δούμε με τις κατά τόπους τοπικές Αρχές με τί επεμβάσεις μπορούν να αυξηθούν οι επιχειρησιακές δυνατότητες λειτουργίας των αεροδρομίων”, επισημαίνοντας ότι, “οι ενέργειες που έχουν ξεκινήσει να γίνονται είναι προς όφελος όλων των εμπλεκομένων μερών”. Συμπληρωματικά στα ανωτέρω, έκανε σύντομη αναφορά και στην “επιθετική τιμολογιακή πολιτική” που ακολουθεί η εταιρεία, η οποία “πρακτικά θα μειώσει το κόστος της μετακίνησης” όπως τόνισε και θα “ενισχύσει τη διασυνδεσιμότητα των νησιών με το εξωτερικό”.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Γερογιάννης ανέφερε πως “όσα ανακοινώσαμε, πιστεύουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν προς την κατεύθυνση του αμοιβαίου οφέλους” αφού “η πρόθεσή μας είναι εμφανής”.

Ακολούθως, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γιάννης Ρούσσος δήλωσε πως “έχουμε εκπλαγεί από την ταχύτητα με την οποία ανταποκρίνεται η διοίκηση” στο μείζονος σημασίας θέμα και επικεντρώνοντας το σχολιάσμό του, στην περίπτωση της Σύρου, υπογράμμισε ότι “οι τοπικές Αρχές είναι πρόθυμες να υπερβάλλουν εαυτόν”.

Τέλος, παίρνοντας το λόγο ο διευθυντής της ΔΕΔΔΗΕ, Μιχάλης Κωβαίος, όσον αφορά στην απομάκρυνση των στύλων τόνισε χαρακτηριστικά, “Δε νομίζω το κόστος θα ξεπεράσει τις 20 χιλιάδες ευρώ και αφότου πληρωθούμε σε μία ή δύο εβδομάδες θα έχουν φύγει οι κολώνες”.

Κλείνοντας τη συνάντηση ειπώθηκε από τους εκπροσώπους της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης ότι θα πράξουν τα δέοντα, καθώς φέτος για ακόμη μία χρονιά το νησί “βίωσε τραγικές ημέρες”.

Ετικέτες: