Κουτί απαντητικών δελτίων εντυπώσεων και υποδείξεων

Ρώτα να μαθαίνεις

  • Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2014 - 06:09
  • /   Eνημέρωση: 25 Απρ. 2014 - 9:08
  • /   Συντάκτης: Αντώνης Μπούμπας

Παρότι η τοποθέτησή του από τον Σύλλογο “Τερψιχόρη” και την Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου βασίστηκε σε μια προσπάθεια να ακουστεί η “φωνή” των επισκεπτών με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο νησί, το κουτί για την καταχώρηση γραπτών εντυπώσεων και υποδείξεων στην είσοδο του αεροδρομίου εξυπηρετεί μέχρι σήμερα διακοσμητικούς λόγους.

Επιθυμία των υπευθύνων ήταν να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενός διαφορετικού “διαλόγου” μεταξύ των τουριστών και των φορέων του νησιού, αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται στα τοπικά καταλύματα και τις επιχειρήσεις εστίασης. Μέσα από τις απαντήσεις τους σε σχετικά ερωτηματολόγια, οι επισκέπτες θα αναδείκνυαν τα “μελανά” σημεία, ενώ θα επιβράβευαν τις παροχές που τους εντυπωσίασαν και έκαναν ευχάριστη την ολιγοήμερη διαμονή τους στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Ωστόσο, το κουτί για την ρίψη των απαντητικών δεν αξιοποιήθηκε ως έπρεπε, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει αφεθεί στο χρόνο και στη σκουριά, χωρίς να αξιοποιείται.

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης του Συλλόγου “Τερψιχόρη” περιλαμβάνεται και η συντήρηση του συγκεκριμένου κιβωτίου, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί εκ νέου για το σύνολο των υπηρεσιών στο νησί. Τα νέα ερωτηματολόγια τα οποία θα κληθούν να απαντήσουν οι επισκέπτες που εισέρχονται και εξέρχονται του αερολιμένα θα αφορούν από τα ξενοδοχεία και τις καφετέριες, μέχρι τα αξιοθέατα και τα μουσεία της Σύρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι απαραίτητες ενέργειες αναμένεται να πραγματοποιηθούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου.

Ετικέτες: